Thursday 6 December 2018

..saat rindu bertandang


  • Cerita 1...di hari mulia.. tiba2 menerima message dan call dari kawan2 yg lama menyepi.. bertanya kabarku.. .tertanya juga kenapa. .rupanya Allah hadirkan aku dlm hati mereka ..saat mereka membaca ayat2 al-Quran.. terharu rasa bila menerima titipan rindu dari sahabat lama..ada yg bila makan madu mesti ingat aku. .katanya dulu aku suka letak di muka. .hehehhhh aku pun dah lupa hal tu.. pastinya dulu, susah senang kami harungi bersama ketika bergelar mahasiswa..banyak cerita yg kami kongsi. .suka duka bergelar isteri ibu menantu juga sebagai anak perempuan yg dimiliki suami. ..Allahuakbar hanya Dia tempat kami berserah..kerana Dia yg Maha mengetahui kenapa taqdir kami di sini.. Terima kasih Allah menghadirkan mereka dlm hidupku.. .


Cerita 2...alhamdulillah syukur yg teramat.. teringin benar aku nak makan asam pedas. .dan Allah hantar hambaNya kepadaku set lunch adam pedas ikan complete dgn jus buah...Allah ya Rabb.. begitulah aku, sering apa yg terlintas di hati pasti Allah akan makbulkan. ..terima kasih Illahi


No comments: