Tuesday 1 January 2019

Tiada yg kekal

Ya Allah di tahun baru 2019 ini aku mohon padamu berilah ilham padaku untuk aku lebih mensyukuri segala nikmatmu yg bakal engkau berikan padaku , suami ku, dan pada kedua org tuaku serta keredhoanmu terhadap segala ibadat yg bakal aku laksanakan, dan perbaikilah zuriat keturunanku. Sesungguhnya aku bertaubat kepadamu diatas segala dosaku dan masukkanlah aku ke dalam syurgamu dengan rahmatmu ya Allah...doaku di hening subuh...

...,, Allah ya Rabb
Terkedu saat membaca message mendapat kabar pemergian sahabat juga suami kpd sahabat tersayang pergi mengadap Illahi.. dari Mu kami datang dan kpd Mu jua kami kembali..tiada yg kekal melainkan Engkau ya Rabb
Genap dia tahun pemergian almarhumah FIZAH, tanpa menunggu lama , Dan hari ini 11.05 pagi arwah Ust Roslin menyusul. Doaku moga mereka dipertemukan dlm taman firdausi.,
Agungnya cinta mereka ya Rabb
Terkenang persahabatan kami semenjak di Kolej Islam Klang..juga saat indah mereka disatukan dgn lafaz mulia
Ya Allah rindunya Aku pada arwah😭😭😭



No comments: