Wednesday 18 March 2009

May all good things be yours

aku nak citer sikit kisah dihujung minggu yang lalu..tanggal 15th March
keluarga kami menerima kehadiran ahli baru.. actually pak lang aku yang dapat menantu lelaki..
majlis walimah telah diadakan di markas tarbiyah..kawasan parlimen pokok sena( kawasan Dato' mahfuz)
meriah sungguh kenduri pak lang kali ini..jemputannya dianggarkan seramai 16 ribu ..kabarnya paklang invite semua pengundi kawasannya tak kira orang pas, pkr atau bn semuanya dijemput hadir..sultan dan sultanah kedah pun turut mencemar duli..
mb dan exco2 negeri kedahpun turut hadir..aku tak lepas peluang bergambar bersama..tapi bila aku nak masukkan dalam teratak ni ..asyik failure je..

thousand congratulations aku ucapkan for my beloved cousin (chaq) on her wedding day
the greatest gift you'll ever get
is love forever..ending never..everlasting love....
your dreams comes true..
May Allah bless both of you

1 comment:

CikguZue said...

tahniah dan semoga berkekalan hendaknya. apa khabar kak. nanti masukkan jugak la gambo kat majlis tu ye...tentu meriah kalau dah ribu2 yg dtg. hehe...