Sunday 29 March 2009

revisit kota bharu


hujung minggu yang lalu aku and hubby ditugaskan mengajar di kb..

actually aku n hubby dah lama benar teringin nak berkunjung ke kb ..almost 10 years since we've been there..banyak yang dah berubah rupanya..
malam pertama kami menginap di renaisance hotel..tak berapa jauh dari tempat mengajar..tapi agak jauh juga dari town..kalau nak shopping kat town kena ambil cab/taxi..so untuk hari kedua kami decide tukar hotel yang betul2 kat dalam city..namanya hotel raudhah..emm..terkedu gak aku..yea lah dari 5 stars pindah ke 2 stars..can you imagine..terima jelah..yang pentingnya bila2 masa je aku boleh turun shopping..inilah masanya aku nak spend duit gaji hubby..kwang..kwang

yang paling best..bila honey belanja dinner kat halal chinese restaurant ..
sebelum ni memang aku tak pernah pergi mana2 chinese restaurant..aku tak yakin kehalalannya..tapi yang ini memang kami dah survey dan sah halalnya..kami order set for 2-3 person ..dengan 4 courses and fruits kami boleh dapatkan dengan price rm 53...memang murah..dahlah tu foods n dishesnya very tasty and delicious..

okeyla..next time aku sambung lagi citer ni..my boss calling me ..ada kejelah tu..

4 comments:

CikguZue said...

waa honeymoon lagi. bestnyer. zu dapat gambarkan macamana keadaan hotel Raudhah tu, sebab pernah juga menginap di situ masa on the way balik cuti kat kg Trengganu. tapi yg bestnye, dpt shopping sakan2. hehe...
akak dpt tag drpd zue...sila buat yea. kalau tak bz la.saje2 je.

ummuammar said...

thanks for your tag..nanti bila akak free akak balas yea..
rindu sangat nak jumpa kalian

Ummu Nasr said...

Best nye jaalan-jalan...ingat lagi tak kat UK ni...

Kak, kenapa ya saya call asyik tak berangkat je...kalau tukar number, tolong email yek..

ummuammar said...

salam seri,
aah akak dah tukar number ke 0192424799
please call me when you got here..