Sunday 19 November 2017

Am what I am

ALHAMDULILLAH THUMMA ALHAMDULILLAH... syukur padaMu ya Rabb atas segala nikmat dan rahmat dariMu..
Alhamdulillah..
.. Aku berani utk melepaskan 'kepahitan dan keletihan itu'..tak aku peduli 'hadiah perasaan'...
Pastinya pagi ini hari ini.. Aku bahagia dgn caraku... i stood my ground..in small things
and big things..in things that mattered..
in things that others thought silly trivial
Pastinya aku bahagia bila aku positif in things i tried..regardless of what others
thought or said or whether they helped or not..
Doaku moga Allah sentiasa memberi petunjuk dan kekuatan walau 'aku dihina dan ditolak ke tepi'...
i stood my ground..in major life-changing goals or even new hobbies I'd try..InshaAllah
Saat ini tika ini.. decided no one was gonna
change my mind tell me..what I could or could not do..should or should not do..No one can tell me who I was or should be
or what I should think or believe..that's how i became me..got where i am
Yup,  this is me... am what i am
InshaAllah  I stood my ground in faith and believed..
Ya Rahman Ya Rahim Ya Kareem



No comments: