Sunday 12 November 2017

Perth.. throw back

Saat hatiku kian rapuh.. 
Allah ya Rabb..
 Andainya mampu untuk meminta dikembalikan dan diputarkan masa lalu yg telah jauh meninggalkan saat ini, 
aku ingin benar ia termakbul.. 
Kembali ke belakang memulakan langkah baru..namun ia MUSTAHIL akan kembali spt kata Imam al Ghazali "perkara paling jauh darimu adalah masa lalumu.. "
....
Andai mampu utk aku perdengarkan kpd seluruh alam.. "AKU AMAT LETIH!!! "..
.....
Allah ya Rabb.. seakan akan aku ingin tidur dlm pelukan cahayaMu..
Terasa aku ingin hentikan langkah kaki saat hatiku benar terluka asbab insan yg amat ku cintai
Terasa spt aku tidak mampu menahan perasaan ini
.....
Allah ya Rabb
Kerna ini adalah takdirMu
Aku pasrah padaMu
Aku berserah padaMu
Aku redha ketentuanMu
......
Allah ya Rabb
Kembalikan kekuatan itu yg makin hilang dan kabur
Untuk aku terus bersyukur dengan segala kurniaan dan hadiah ujian dariMu
.....












































































































No comments: